Служба підтримки Gorilla Казино

Ми прагнемо зробити ваше перебування на Gorilla Казино максимально комфортним. Наша служба підтримки доступна 24/7, щоб допомогти вам у будь-який час.

Як ми можемо вам допомогти?

Нижче ви знайдете відповіді на найпоширеніші запитання. Якщо ви не знайдете потрібну інформацію — скористайтесь формою зворотного зв’язку.

FAQ – Поширені запитання

Як я можу відновити свій пароль?

Перейдіть на сторінку входу та натисніть «Забули пароль?». Дотримуйтесь інструкцій, щоб створити новий пароль.

Як вивести виграші?

Увійдіть у свій акаунт, відкрийте розділ «Каса» і оберіть спосіб виведення коштів. Дотримуйтесь подальших інструкцій.

Які документи потрібні для верифікації?

Для підтвердження особи потрібно надати фото документа (паспорт або водійське посвідчення) та документ, що підтверджує місце проживання (наприклад, рахунок за комунальні послуги).

Чи можна грати з мобільного?

Так, наш сайт повністю оптимізований для мобільних пристроїв. Ви можете грати як через браузер, так і через мобільну версію сайту.

Як зв’язатися з оператором у реальному часі?

Натисніть кнопку «Чат з оператором» у правому нижньому куті екрана. Наші спеціалісти відповідають протягом кількох хвилин.

Форма зворотного зв’язку

Не знайшли відповідь на своє запитання? Напишіть нам – ми відповімо якнайшвидше.





Натискаючи «Надіслати», ви погоджуєтесь з нашою Політикою конфіденційності.

Участь в азартних іграх може викликати ігрову залежність.Дотримуйтеся правил (принципів) відповідальної гри